OBELISK Archive funkcie

Archivujte elektronické dokumenty ešte dnes!
Software OBELISK Archive zaisťuje čitateľnosť a dôveryhodnosť dokumentov po celú dobu ich životného cyklu, poskytuje podporu pre štandartizáciu práce s dokumentami ako s právne relevantnými dôkazmi a zvyšuje právnu istotu vo všetkých firemných procesoch.
Prechod na bez papierovú kanceláriu bol donedávna komplikovaný nejasnosťami okolo dôveryhodnosti elektronických dokumentov. Nová legislatíva a prijaté európské normatívy však prinášajú zrovnoprávnenie papierového dokumentu s elektronickými dokumentami.
Elektronický archív tak môže poskytovať rovnakú právnu istotu ako archív papierový, naviac však prináša podporu pre efektívnu prácu s dokumentami ako s právne relevantnými dôkazmi.
Hlavným účelom systému OBELISK Archive je ukladanie a správa elektronických dokumentov s dlhodobým životným cyklom tak, aby bola zaistená ich informačná integrita a preukázateľnosť neporušiteľnosti dokumentov od doby ich prevzatia do OBELISK Archive až do doby ich vyradenia. OBELISK Archive zaisťuje uchovávanie dokumentov tak, aby ak po vypršaní platnosti ich vlastných elektronických podpisov a časových razítok bola zaistenia ich legislatívna platnosť.
Funkcie Prínosy Edície produktu Integrácia s inými IS
Funkcionality OBELISK Archive vychádzajú z aktuálneho funkčného modelu OAIS s tým, že jednotlivé funkcionality sú upravené podľa požiadaviek legislatívy a reálnych potrieb užívateľov.
Vstup dokumentov do archívu a archivácie:
- Príjem dokumentov do archívu
- Vstupná kontrola dokumentov a SIP balíčkov
- Zásahy správcu archívu v prípade vyhodnotenia chýb v rámci vstupnej kontroly
- Archivácia dokumentov do archívnych balíčkov (AIP)
- Uloženie archívnych balíčkov v zabezpečenom úložisku
- Zavedenie záznamu o listinnom dokumente
Správa dokumentov:
- Pravidelná kontrola AIP a obnova časových razítok
- Aktivácia udalosti o skartácii
Konfigurácia systému: V rámci konfigurácie (nastavovanie) systému je možné variabilne definovať a nastavovať podľa požiadaviek zákazníka tieto objekty:
- Typy dokumentov
- Metadata jednotlivých typov dokumentov vrátane správy číselníkov
- Skartačné udalosti
- Archivačné scenáre – definujúce spôsob, akým sa dokumentoy balia do AIP
- Skartačné scenáre – definujú spôsob vyraďovania dokumentu a aplikujú skartačný plán organizácie
Vyraďovanie dokumentov:
- Návrh a predanie dokumentov nadriadenému archívu (voliteľné)
- skartačný proces
Administrácia systému:
- Nastavovanie užívateľských rolí a oprávnení
- Administrácia užívateľov
- Zálohovanie
- Disaster-recovery
- Monitoring
- Správa bezpečnostných algoritmov